2012-10-11
 10:05:42

Bilar&Bussar mm.

Så mycket att göra! Nya kursen har startat och är i full gång. M åkte på ögoninflammation i förra veckan och var hemma hela veckan. Tur att E kunde vara hemma med henne då. L fick alltså spändera lite egentid på dagis den veckan. När hon kom hem så var de så glada att se varandra L:" Molly har du saknat mig!?" M springer då fram till L och kramar henne. Så gulligt att se :) ibland så! 
      Jag har iallafall hunnit med lite av min nya hobby också, sydde klart Ls efterlängtade bilar. Så som hon har tjattat om biltyget. Så nu har hon fått sig en klänning. Jag är nöjd iallafall, dessutom fick jag sätta/användning av min fina egen namnlapp på kläderna. Syns lite otydligt men får ta någon bättre bild senare. Lite roligare att sy när man har en egen namnlapp att sätta på.

Nöjd tjej! :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: