2012-09-11
 21:32:02

Fullt upp!

Dagarna rullar på och det är fullt upp hela tiden. Fort går det dessutom! Skolan har verkligen kommit igång och där går det verkligen undan. Det är som ett helttidsjobb, 8-17. Var ju ett tag sedan man pluggade sist, så man är lite ringrostig.
 
 
Skulle ju visa upp Ms nya tumvantar som jag har sytt, men har inte fotat det ännu. Började istället med ett nytt projekt. Har fastnat i svampträsket tydligen så M fick sig en ny tröja med svampar och ränder på. (L har ju på sig tröjan som jag sydde för ett tag sedan som jag har visat tidigare, då på instagram, millanord) Det är ju så himla roligt att sy eget och lära sig nya saker, inom sömnad (inte så lätt som det kanske ser ut, har jag märkt nu av erfarenhet!). Har ju aldrig varit så intresserad av att sy förut. Nu har jag säkert samlat på mig hur mycket tyger som helst. Införskaffar mig nog mer tyg än vad jag hinner sy upp. Finns ju sååå mycket fint! :)


Nina
PUBLICERAT: 2012-09-12, 07:23:12

Jätte fina! Vart köper du dina tyger?


Jamila
PUBLICERAT: 2012-09-19, 10:36:13

Svar: Ja det finns ju en hel del nätbutiker med jättefina barntyger. Men just dessa har jag köpt på Ohlssons tyger, finns nog på de flesta ställen, annars finns de på nätet också :)


Linda
PUBLICERAT: 2012-09-19, 19:47:56 | URL: http://candywoman82.blogg.se

Vad duktig du är! Jag beställer gärna mössor till Vanessa :D Mössor kan man väl inte få för många av :D Nä men skämt och sido. Jag skulle gärna kunna pröjsa kanske 50 kr per mössa om du är intresserad`av att sy en. Vanessa har stl 86/92 nu. mvh/linda h


Nina
PUBLICERAT: 2012-10-10, 08:44:34

Hej. Jag måste bara få fråga vart du får dina mönster ifrån. Jag har ju alltid älskar att sy men det har liksom inte funnits tid eller intresse nu de senaste åren. Men nu till E kommer så börjat det klia lite i fingrarna igen. Vet dock inte vad jag ska använda mig av för mönster. Så har du tips mottager jag dem gärna :) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: