2010-08-25
 21:01:13

Är väldigt trött ikväll..

Är väldigt trött ikväll. Så det blir nog tidigt i sängen. Kom just hem för en stund sedan från att ha varit och bastat. Skönt var det, då jag mest har gått och frysit hela dagen. Lova ligger och sussar gott i sin säng nu här bredvid. På förmiddan var vi in till stan en sväng igen, då för att byta mina byxor som jag hade köpt då jag inte var helt nöjd med dom. Hittade istället ett par skor som fick följa med hem istället från din sko. Ett par stövlar som ska användas nu under hösten och vinter, då jag annars bara brukar ha gympadojor. Fick mig ett par nya leggings också, så nu kan man ta och slänga dom gamla som det har varit hål på väldigt länge. Annars har det inte hänt så mycket. Lova lär sig lite thailändska med sin mormor, som är väldigt kul då hon faktiskt har börjat uppfatta vad det betyder. Det kommer nya saker varje dag från hennes sida tycker man. Det går nog inte en enda dag utan att man får sig ett gott skratt med våran älskade tokunge! :)

Dessa höst/vinter High bootskor vart det från Dinsko.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: