2010-08-23
 14:45:47

Härliga Luleå 23/8/10

Nu är vi i Luleå jag och Lova. E åkte till Rhodos på kurs igår, han ringde precis och berättade att dom hade över 30 grader varmt där *fusk*. Vi har det iallafall bra här. Blir ompysslade och jag får väldigt mycket avlastning som är väldigt skönt. Lova trivs så himla bra här. Man ser det verkligen på henne. Och utvecklas gör hon varje dag tycker jag. Det kommer nya ord allt oftare och hon börjar förstå vad dom betyder också, så det är väldigt roligt.

Vädret har inte varit så bra här. Bara en massa regn. Här känns det verkligen som att hösten har kommit. Tycker ändå väldigt mycket om hösten har jag kommit på. Det är en väldigt mysigt årstid. Inte bara för att man fyller år då, utan träden börjar få fina färger och löven faller till marken och det är lite små kallt i luften, så man får ta på sig en massa varma och sköna kläder. Kom just på att jag inte inte äger så mycket varma höst kläder, så imorgon för det bli att gå på stan och shoppa lite tror jag.


N I N A svarar
PUBLICERAT: 2010-08-23, 22:55:15 | URL: http://nicaah.blogg.se/

Ja visst sjutton blir man förbannad! Det är samma sak som när tex en förälder säger på ett utvecklingssamtal: jag var inte så värst bra på matte i skolan, så det är ju inte så konstigt att mitt barn inte skulle vara bra... ehm? ja.. nej usch jag blir bara sur på all negativ inställning till skolan, vi borde se det mer som en möjlighet, som grunden inför våra liv. Nej in med mer povitivitet :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: