2010-08-28
 14:08:58

Lördagsmys

Lilltjejen ligger ute och sover i barnvagnen . Själv skulle man också behöva sova kanske. Känner mig totaldöd idag. Lovas morfar kom och tog henne imorse så jag fick sova lite längre, som var väldigt skönt. Mina foton som jag beställde för några dagar sedan har nu kommit så nu är det bara att hitta ett fint "album" att sätta in bilderna i. Ska nämligen göra ett eget album till Lova, från när hon föddes fram tills nu. Kan ju vara kul att kolla i den senare kanske. Idag blir det nog bara att ta det lugnt. Blir gomiddag iallafall, riktig kött får vi dessutom! Någonting som jag har saknat :) Älgkött! Finns det nå godare än det?! Med det blir det klyftpotatis med morötter och palsternacka. Sedan blir det nog mys framför en bra film framför tv. Lördagen kan inte bli mycket bättre än så här, förutom att E gärna hade fått vara här också. Vi saknar dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: