2010-08-06
 21:55:01

2010-08-06

Här händer det inte så mycket förutom att jag jobbar jättemycket. Är väldigt trött på dagarna och morgonen, så jag passar på att sova när jag får. Lovas bula har varken gått ner eller blivit större. Hon verkar vara glad och lika busig som vanligt annars. Nu innan hon gick och la sig för natten tyckte jag att hon var lite varm, tog tempen på henne, 38,2 visade den, så lite feber har hon. Hoppas det inte stiger mer.

Igår var vi förbi Skärholmen innan jag skulle iväg till jobbet, för att köpa nya skor till Lova. Vart två par skor till och med. Var och kikade på Vincent skor, då dom hade rea på en massa. Hittade inga rejäla skor där förutom sommarskor som vi inte riktigt hade tänkt oss. Vi ville ha ett par riktiga skor som hon kan lära sig att gå i nu när hon mest vill gå runt överallt. Vi fick ju ett par jättefina Kavat skor från Sanna och Vidar när Lova fyllde år, men dock var dom lite för stora så hon gick mest och släpade runt på dom. Hittade ett par som vi fastnade för på Din sko, som var väldigt enkla att ta på och ta av och var lätta att gå i. Hittade även ett par stövlar till henne som det var rea på också, hur söta som helst, såå nu kan hon stå och hoppa i vattenpölarna också :)

Smidigt med en dragkedja på vardera sida, så det ska vara enkelt att ta på.



Katarina & Neo
PUBLICERAT: 2010-08-07, 09:27:48 | URL: http://www.wiggo.org

Vi var ochså på skärholmen igår! Jätte fina skor =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: