2010-02-23
 22:07:07

BVC

Vi var på Bvc vid 11-tiden, då det var dags för 6-månadskontrollen. Allting gick jättebra. Lova var jätteduktig tyckte läkaren. Sedan gick vi in till stan för att luncha med Neo och Katarina. Efter det skulle dom till bvc också. Så jag och Lova vandrade vidare på stan. Shoppade lite granna. Hittade en jättefin tröja på Polarn o Pyret, har varit in och kollat på den några gånger innan och tyckte att det kanske var dags att köpa den nu :) Bara älskar ränderna. Köpte dessutom napphållare till henne av märket Elodie details (från HippoKids) efter de är de enda som passar till hennes nuk- nappar (eftersom hon inte tar någon annan sorts napp), men funderar på att gå in och lämna tillbaka den (köpte den svarta, kanske lite för killigt men vill heller inte ha rosa då hon har allt i den färgen)..var inte lika fin som jag trodde att den skulle vara. Vart väl lite desperat när man stod där och valde, men hitta senare finare modeller på nätet som jag nog ska sattsa på istället. Som jag har nämt tidigare så hade jag ju funderat på att köpa barnvagnshänge med filurer, då jag idag istället hittade dessa lipfish- märket barnvagnshängare som nästan ser ut som filurerna och som dessutom var billigare. På vägen hem låg Lova och kollade på dom och lekte med det, så det kommer nog att komma till användning :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: