2010-02-19
 10:40:58

Fredagsmys

Dagen började tidigt idag. Gick upp strax efter 7-tiden. Då vi skulle vara på Oxback. klockan 8. Var lite trött eftersom man inte är van vid att stiga upp så tidigt. Förutom när man ska upp vid 6-tiden då sötnosen ska ha sin välling. Men sen somnar vi ju oftast om, så vi kliver väl inte upp förrän vid 9-9.30 tiden. Lova var då trött då jag fick väcka henne då overallen skulle sättas på. När vi hade kommit några meter kände jag verkligen vilket helvete jag hade framför mig. Var ju hur tungt som helst och plumsa i snön, då det hade snöat en hel del inatt. Ursch, var ju värst dock då man gick hem då det bara var uppförsbackar. Iallafall, Bm vart jätteförtjust i Lova som hon inte hade sett på flera månader och satt väl mesta av tiden och gullade med henne. Nu efteråt känns det bättre att ha fått prata med någon som kan om det där och blivit av med skitet. Så vi får väl se om det blir bättre nu. Senare i eftermiddag kommer Sanna och Niklas med Vidar, då vi ska vara barnvakt åt busungen, då hans föräldrar ska iväg på biobesök. Sen blir det fredagsmys, det behöver jag verkligen nu!

Lova just nu.


Katarina & Neo
PUBLICERAT: 2010-02-19, 19:58:57 | URL: http://www.wiggo.org

ja, vi borde styra upp lite roliga grejer i sommar så vi kan resa ihop någonstans =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: