2010-02-04
 12:06:46

Nautilus vs Friskis&Svettis

Hmm jag har svårt att bestäma mig om vart jag ska börja träna någonstanns när jag kommer hem igen. För då är det dags för hårdträning och äta hälsosamt som gäller. Tycker att de har lite mer utbud på Nautilus än på F&S  men samtidigt så kostar det ju lite mer där, så frågan är om det är värt det? kommer jag att träna så pass mycket då? Ja jag får fundera vidare, har ju som sagt drygt en vecka på mig.

Lova sover sin förmiddagslur. Sen blir det att åka in till stan och kolla lite. Eftersom vi har kommit fram till att vi skulle prioritera Lovas nya bilbarnstol först och främst så blir det ingen ny kamera ännu, kanske nästa månad. Så då får jag väl gå och shoppa loss lite istället ;)


Katarina & Neo
PUBLICERAT: 2010-02-04, 13:45:15 | URL: http://www.wiggo.org

Meen du ska ju träna med mig ;)


N I N A svarar
PUBLICERAT: 2010-02-04, 16:19:48 | URL: http://nicaah.blogg.se/

Ja det ska verkligen bli helt fantastiskt! Jag har aldrig varit i Thailand så det ska bli riktigt spännande :D Vi ska flyga till Bangkok, sen ska vi ner till Krabi och det blir lite olika, vi har inte bestämt så mycket än :)



Okej, jätte fin design iaf!! Ja jag gjorde designer där ett tag. Och man tjänar en del faktiskt :) Men det blir lite jobbigt i längden, nu gör jag det bara ibland åt vänner och sånt :)

Kram!


Tove
PUBLICERAT: 2010-02-04, 18:53:09 | URL: http://prinsessantove.blogg.se/

nä det är ju inte lätt..

:) imorgon är det fredag..jippie!

Några planer inför helgen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: