2010-02-16
 17:42:56

Nedstämd

Det var riktigt trevligt med lite besök idag. Lova och Santos satt i babygymet och lekte tills dom var helt slut och somnade. Jag och Susana satt och åt kladdkaka och drack kaffe och pratade om allt möjligt. Tyvärr har jag haft huvudvärk hela dagen och har haft det sedan från igår. Inte alls kul. Har börjat fundera på vad det kan vara. För när jag åkte upp till Luleå hade jag fått en massa utslag eller vad man ska kalla det i ansiktet och det kliade som bara den. Och det var i sambad med när jag skulle få min lingonvecka också. Kanske är allergisk mot koppar? Måste nog ta och ringa Oxback och höra. För det här är inte alls kul. Känner mig lite nedstämd också! :(

 


Madelene
PUBLICERAT: 2010-02-17, 00:12:14 | URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Skickar en varm kram med massa motivation och ork till dig och Lova! PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: