2010-02-02
 13:23:31

Snö

Natten har varit lite jobbig då Lova inte har sovit så gott som hon brukar göra. Det var som att hon kände på sig att vi inte var hemma, så hon låg mest och smågnällde halva natten. Och inte nog med det så har jag fått någon allergiskreaktion mot vad vet jag inte, så nu kliar det i hela ansiktet och är lite uppsvullet. Inte alls kul. Så några timmar har man nog ändå fått sova. Ute snöar det för fullt så vet inte om man ska våga ta sig ut en sväng med barnvagnen. Jag funderar på att färga mitt hår nu när jag ändå har någon som kan hjälpa mig med det. Är så less på mitt hår. Har velat fixa det för flera månader sen men då ammade jag Lova så då var det kanske inte det bästa. Men nu är jag riktigt sugen på att bli lite ljushårigare kanske. Det kanske blir jättekostigt från att ha varit mörkhårig till ljust men det kanske blir skitsnyggt också. Så man måste ju testa :) Ska rådfråga med mamma först Hihi! Bara Eddy tar och känner igen mig när jag kommer hem så ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: