2010-02-08
 21:08:03

Trevlig dag

Idag fick vi finbesök jag och Lova av min barndomskompis Madelene Vi åt lite lunch och pratade i flera timmar om gamla minnen och nuet, bland annat om saker vi gjorde när vi var små. Det var jättetrevligt iallafall. Lova var väldigt förtjust i henne, trivdes jättebra i hennes sällskap, dock så sov hon ju halva tiden :) Sedan på eftermiddagen så åt vi go thaimiddag. Måste passa på nu när man är här uppe, eftersom man är så kass på att laga det själv(Måste ta och lära mig!). Sedan var vi på Willys och handlade lite, bland annat mat till Lova, banangröt, eftersom äppel-och pärongrötet inte verkar gå hem hos henne längre, då hon bara spottar ut allt på mig istället. Vi köpte även sushigrejer, ska ta och laga till min bror som tjattat så himla mycket om det. Så ska laga det till honom nu så han blir less.

Imorgon ska vi ut till Storheden och härja jag, Lova och mamma. Sen får vi se om kusin S kommer förbi på besök eller om min gamla klasskompis Sepide kommer. Min andra gamla klasskompis Johanna får man ju aldrig tag i, inte så ovanligt faktiskt. Hoppas iallafall man hinner träffa dom innan man åker hem igen. Var ju ett tag sen man såg dom. Nu ska jag ta och ringa älsklingen där hemma och höra hur hans dag har varit.

Jag kan verkligen rekommendera det här märket. Efter att ha använt den (kashmir ljusbrunt, 560) och haft i balsamet efteråt så kändes håret helt underbart mjuk och glansigt, luktar dessutom ingenting heller. (Ska försöka lägga upp nå bild på hur håret vart lite senare också)


Katarina & Neo
PUBLICERAT: 2010-02-08, 21:41:03 | URL: http://www.wiggo.org

Ni verkar ha fullt upp där uppe =) Precis som det ska vara!


Madelene
PUBLICERAT: 2010-02-08, 21:41:55 | URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Bebisar loves me ;-) Lova är underbar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: