2010-02-10
 21:08:18

Tittut

Detta är resultatet av hårfärgningen. Efter några omgångar så vart det bra tillslut :)
(Håret är lite ljusare i verkligeheten och inte sådär rött heller som på bilden)

Dagen började med att vi lekte tittut leken :)

Idag fick vi även besök av Sepide och Johanna på eftermiddagen. Satt och fikade och pratade mest skit :) Annars har det inte hänt så mycket idag. Imorgon blir det att laga sushi, mumsigt. Hoppas det blir lika gott som köpes. Sedan på eftermiddagen kommer släkten på kalas då vi firar bror och pappa. Ska bli gott med lite tårta!


Magda
PUBLICERAT: 2010-02-11, 09:55:10 | URL: http://magdavik.blogg.se/

Ja nä men nu så har jag hittat EN present men det kanske är inget man önskar sig på sin 25 år dag.. :/ så ah lite panik har jag faktiskt..men nu står jag & bakar och lagar mat för fullt tills imorgon för då blir det fira Jonas. sj så ska jag vara fyllechaffis eftersom jag inte kan dricka..(tar antibotika & kortison tabletter)


N I N A
PUBLICERAT: 2010-02-11, 16:11:20 | URL: http://nicaah.blogg.se/

Hon är ju bara så otroligt söööt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: