2010-02-20
 22:13:19

Fetlördag

Det gick jättebra på babysimmet. Det var lite mer fart i Lova och hon verkade tycka att det var kul. Idag fick hon även dyka, som gick hur bra som helst. Så gissa vem som var helt slut efter passet :) Somnade i bilen då vi åkte och storhandlade på Ica Maxi. Dagen har gått jättefort. När vi kom hem så var det ju nästan dags för middag. Det vart lyx som vanligt, när det är helg, kött med potatisgratäng. Har dessutom efterrätt i kylskåpet som står och väntar. Blir jordgubbar med kladdkaka och glass, mumsigt. Nu har Lova precis somnat för natten. Har tänt en massa ljus så nu ska jag och älsklingen ta och mysa av resten av kvällen som är kvar.

Gullunge ska precis iväg på babysim

Lurade mamma att jag var trött och busade i sängen istället

 


Annso
PUBLICERAT: 2010-02-20, 23:00:34

Hejsan!



Hittade till din blogg. Nej, jag har ju flyttat till Luleå men drömmer fortfarande om Sthlm. Kollar lägenheter i princip varje dag. Hur kunde ni få eran så lätt?? Faktiskt är dom enda som jag hittat just i Södertälje. Du vet inte var man ska hitta lägenheter? Jag borde ju ha någonstans där man får släppa ut djuren också eftersom jag har tre katter.



(har en bloggadress men lämnar inte ut den här, när jag inte vill att hela jobbet ska sitta och läsa den.. maila svar så kan du få den..)



Mvh Annso från Willys Luleå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: