2010-02-07
 20:58:51

Shoppa

Jag måste försöka att trappa ner på mitt shoppande till Lova. Finns nästan inte en enda gång då jag går på stan och inte köper något till henne. Jag skämmer verkligen bort henne och saken blir ju inte bättre då även mormor gör det :) Idag fick hon två långärmade bodysar en vit och en ceriserosa och två mjukisbyxor i matchande färger till bodysarna. Hittade även lite grejer till mig själv också :)

Har pratat med en barndomskompis idag som jag inte har träffat på evigheter. Så imorgon ska hon komma förbi, ska bli jättetrevligt. Ska försöka fixa lite thaimat till lunch också. Ska bli kul att prata om gamla minnen, har verkligen saknat det :) 


Body från H&M, 49,50:-
Sweatshirtbyxa från H&M, 49,50:-


Madelene
PUBLICERAT: 2010-02-08, 00:03:56 | URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Åh! Det ska bli så underbart roligt att träffa dig igen. Och din dotter givetvis! Jag har massor av galna minnen från våran uppväxt. ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: