2010-01-25
 18:13:25

Dagen.

Idag har vi varit på BHV där det skulle hållas en informationsmöte om barnens tänder. Om hur man ska ta hand om deras små tänder när de väl kommer och bör ge dom och äta och inte ge. Tandläkaren sa att tänderna är på väg iallafall på Lova :) Dessutom fick alla barnen en tandborste hihi. Sedan gick vi in till stan med Susana och Santos. Skulle lämna tillbaka fotoalbumet som jag hade köpt, tyvärr så passade inte bilderna som jag hade framkallat, så typiskt. Jag som trodde att det var den vanligaste måtten på dom eller så var det fel på albumet ;). Så får väl kolla upp måtten först nästa gång ;) Däremot så passade jag på och fixa lite ärenden på stan då jag ändå var där. Så nu är presenterna avklarade inför helgen, till storkillarna som fyller 1 år, Neo & Vidar :) Lova kom tomhänt hem, brukar inte hända allt för ofta, då mamma alltid brukar skämma bort henne ganska mycket hihi. Men hittade inget fint. Letade efter en jeansklänning som jag hade sett på Åhléns men den hade dom inte kvar längre. Så vi var väl inte hemma förräns kring 16 tiden och nu är det väl dags att laga ihop lite middag innan E kommer hem.








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: