2010-01-27
 20:40:51

Nyttig

Jag och Lova passade på att promenera vid lunchtiden innan snöstormen drog in. Vi gick till Babyland för att kolla om de hade något roligt.  Hittade badleksaker till Lova, så hon har något att leka med när hon badar istället för pooltermometern. När vi skulle hem så hade det verkligen börjat snöa ordentligt. Ursch, då önskade man att man kunde ha det lika skönt som Lova hade i vagnen :) Gjorde kycklinggryta med ris till lunch till både Lova och mig. Blev faktiskt riktigt smarrigt, gick hem hos Lova också. Till middag vart det ett GI- recept, Lime- och vitlökskyckling med squash, svamp och sallad. Den var riktigt god. Känner mig dessutom duktig. Vill ju vara lite nyttig nu när jag inte har börjat träna ännu.

Imorgon ska vi upp tidigt och gå till kyrkis med Sanna, Vidar, Patricia, Vincent, Katarina och Neo. Har aldrig varit där men ska vara nått ställe där man kan umgås, sjunga med barnen och fika. Så det blir nog trevligt. Nu sitter Lova och väntar på att hennes pappa ska ta och komma hem någon gång.

Lova ligger och pratar med Nallen som hon fick av gammelfarmor i julklapp.


Magda
PUBLICERAT: 2010-01-27, 21:02:21 | URL: http://magdavik.blogg.se/

Ja fan de glassarna är goda :P gott är det under sommaren att äta Ben&jerrys! Just nu jobbar jag som städerska på folktandvården, inte det bästa jobbet eller lönen men pengar behövs alltid. Jag skulle kunna jobba som vårdbiträde på ett äldreboende men då skulle jag troligtvis inte hinna med mina studier...vilket jag vill klara av.


Katarina & Neo
PUBLICERAT: 2010-01-28, 09:34:33 | URL: http://www.wiggo.org

Vi hoppade idag, vågade inte ut och köra när jag inte visst hur vägarna såg ut. Jag är lite rädd att köra isådant här väder. Hoppas ni hade det trevligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: