2010-01-25
 19:55:50

Skärpning!

Nä nu får det vara nog. Nu måste jag verkligen ta tag i det här. GYMKORT. MåsteMåste. Det blir det första jag gör när vi kommer hem från Luleå. Det är att springa till gymmet och skaffa kort. Får snart panikångest. Mår inte alls bra av att vara såhär onyttig. Måste börja äta nyttigt också. Nä nu menar jag allvar nu eller aldrig annars kommer det aldrig bli av. Bara mamma inte kommer att proppa i mig en massa gosaker nu när jag kommer upp till Luleå. Hon brukar ju vara så himla duktig på det iallafall, fast det har jag ju ingenting emot, mammas underbara goda mat :) (PS. Känns riktigt bra iallafall att skriva det här, det är väl tanken som räknas?)


Magda
PUBLICERAT: 2010-01-25, 22:04:55 | URL: http://magdavik.blogg.se/

då är vi två om det...gymkort..hihi jag tror jag har sagt i ett halvår att jag ska börja träna men ingenting har hänt :S Man hinner inte.. :/


M- Livet från den blonda sidan
PUBLICERAT: 2010-01-26, 07:15:06 | URL: http://madds.blogg.se/

Hey! Jo jag bor kvar i umeå :) är o hälsar på lule ungefär en gång i månad så man hinner umgås med vänner o familj. vars håller du hus nuförtiden? så söt hon är :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: