2011-04-06
 09:43:47

Mitt i veckan

Då var det onsdag då, närmar sig helgen med storsteg. Gick upp imorse och hjälpte min älskling att fixa iordning förskoletjejen, som brukar krångla en hel del när hon ska göra sig iordning för att gå iväg till dagiset nu för tiden. Efter att ha sagt hejdå till dom så vaknar den andra tösen och ville ha en ny blöja och lite uppmärksamhet. Vi käkade lite frukost och kaffe är ett måste numera för att man ska orka gå upp. Inte för att jag ska klaga allt för mycket, då Molly är så otroligt snäll om nätterna. Hon kan ligga och gnälla ett litet tag men inte hon gråter och skriker inte och hon sover nästan hela nätterna förutom då hon ska ha mat och en ny blöja. Jag minns inte att det var såhär enkelt i början då Lova kom till världen, eller är det bara för att man är så van då man redan har en unge sen tidigare, så att man redan är inne i det, att man helt enkelt inte får sova helt oavbrutet? 

Idag ska jag och Molly åka till Bvc och kolla hennes vikt och kolla så att hon inte är gul. Det är dagens planer!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: