2011-04-08
 11:34:50

Friday

Första dagen som jag är helt ensamma med båda barnen (då Lova är ledig idag). Det har varit en virrig morgon med två tjejer som inte har velat göra som mamma vill riktigt. Nu är det tyst och lugnt här iallafall, då båda ligger och sover :) Medans jag stod och lagade lunch så somnade Lova i soffan till disney på tvn. Det är sådär när man ska gå upp vid 6 på morgonen. Så det vart ingen lunch för hennes del innan förmiddagsluren. Jag fick för en gång skull äta i lugn och ro, så det var skönt! När gullungarna vaknar så ska vi göra oss iordning för att försöka ta oss ut till lekparken en sväng iallafall, får se hur det kommer att gå. Tur att det ligger så nära då, så Lova kan stå på sin bräda.

Bild från igår, då vi gick hem från dagiset. Testade den nya ståbrädan. Ni kanske ser på Lovas min, jag behöver kanske inte säga så mycket mer, hon var lite smårädd att stå på den då man inte höll i henne. Då hon hade fel handskar på sig så hon inte kunde hålla i vagnen ordentligt, men hon stod på den hela vägen hem iallafall.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: