2011-08-25
 13:47:57

Ensam med två barn

Nu är vi uppe hos L&Ms mormor och morfar. Resan gick bättre än förväntat. Jag själv var jättenervös! Hur skulle det gå att flyga själv med två ungar? Tanken på att det bara handlade om dryga timmen fick mig att bli lite lugnare. E släppte av oss på flygplatsen, checkade in bagaget och vi sa hejdå, det är ju himla dåligt att man numera inte får följa med upp längre än till säkerhetskontrollen. Det var ju lite tjorvigt då vi skulle lägga upp alla grejer. Som tur var behövde jag inte ta av mig bärselen som M satt i (men han såg lite tveksam ut då jag frågade om det var okej om jag hade den på mig). L skötte sig bra, vi fick en egen rad på planet då dom såg att vi nog skulle behöva det. Det är inte lätt när man är liten och har myror i benen. L skulle ju självklart inte sitta stilla. Ingen bälte skulle hon heller ha. *Mamma började bli nervös* Planet började rulla. Tog fram papper och färgpennor. Då blev L glad. Halva resan gick åt till att sitta och rita med L medans man samtidigt ammade på L, som var väldigt snäll och sov halva vägen. Vid nerstigningen kom popcornen fram som mutning för att sitta stilla vid landningsdags. Äntligen framme. Mamma kan andas ut igen! Det gick ju rätt så bra ändå, kanske man kan göra om det igen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: