2011-02-17
 09:18:51

Inte bättre..

Fick iväg en väldigt glad tjej till förskolan imorse iallafall. Öppnade dörren till hennes avdelning och hon bara springer in utan att äns säga hejdå eller kolla åt mitt håll, lillskiten :) Var först tveksam på om hon verkligen skulle gå idag, men kände att hon nog behövde få komma iväg och leka lite, då hon har varit hemma dom två senaste dagarna och tagit hand om en sjuk mamma. Jag mår fortfarande pissdåligt. Inte alls kul. Har nyligen pratat med vårdcentralen också, så ska dit vid halv två idag. Har som sagt hemskt ont i bihållorna och längs hela kinden/käken fast inne i munnen. Förkylningen vägrar ju att släppa, har nog gått och dragit på det sen vi kom hem från Luleå, alltså mer än två veckor nu och hostar blir inte heller bättre, känns som att hjärnan ska sprängas när man hostar en gång. Värst är det nog på natten. Tycker så synd om E och L som måste ligga och lyssna på mig. Förhoppningsvis får vi kanske reda på det idag, vad som ligger och lurar där än bara vanlig förkylning och hosta. Ska även till barnmorskan och kolla läget, se om mina järnvärden har sjunkit ännu mer. Yes, så ser min dag ut, ska försöka vila lite nu, måste hämta upp Lova från förskola vid 13-tiden då vi måste iväg till läkaren sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: