2011-02-14
 11:55:34

Måndag igen då!

Jahapp, då var det måndag igen. Har varit väldigt dålig på att uppdatera här dom senaste dagarna. Min förkylning (kan knappt andas normalt) och hosta vägrar att släppa och jag känner mig väldigt hängig också, börjar helt enkelt bli riktigt less på det här. Ja, det är ju alla hjärtans dag idag, så då får man väl vara lite glad, ska även passa på och gratta min bror som fyller 16 år idag *Grattis!!* och kör försiktigt ;) . Gick iväg med Lova till förskolan imorse men idag vart jag iväg skickad ganska direkt efter att ha lämnat henne. Då dom trodde att det skulle gå så pass bra ändå utan mig. Vinkade hejdå till min sötnos, som satt i frökens famn, inte en enda reaktion från henne fick man. Så vi får hoppas att det har gått bra idag. Känns lite tomt här hemma, men samtidigt vet jag att hon har det säkert superkul på förskolan med alla dom andra barnen. Jag själv skulle behöva vila lite, så jag blir frisk någon gång. Längtar faktiskt redan efter att få hämta upp henne, mammas älskade unge! 

Stortjejen gör sig iordning för att få gå till förskolan imorse.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: