2011-02-11
 20:25:36

Våran underbara lilla tjej!

Idag var det full rulle på förskolan. Lova var superduktig! Jag fick gå iväg till personalrummet och dricka kaffe medans hon var kvar och lekte med dom andra. Först vart hon lite ledsen men det gick fort över sa fröknarna. Fick komma tillbaka efter 30 min. Inte äns då då jag kom tillbaka kom hon och klängde på mig. Hon var så glad att få leka med dom andra, sprang runt och skrattade mest hela tiden :) Vid lunchen gick det också jättebra, stora framsteg har vi gjort, dom fick kassler med potatis och sås, det tyckte Lova var jätte mumsigt och åt upp nästan allt. Satt snällt gjorde hon också. När det var sovdags, så vart jag jätteförvånad. En av fröknarna fick byta blöja på henne och sedan la dom henne på hennes madrass och där låg hon med nappen i munnen och nallen Bea i famnen. Låg tyst och stilla och kollade lite på dom andra barnen som också låg tysta. Sen vände hon sig om och somnade. Helt underbart var det att se! :) Hon sov nästan tills det var dags att gå hem. Våran duktiga tjej! Fröknarna tyckte att det hade gått jättebra och tror att det absolut inte skulle bli några problem med Lova. Så på måndag ska vi dit igen, men då kommer jag att sitt i personalrummet och bara finnas där för säkerhetens skull. Det kommer nog gå superbra ska vi se!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: