2011-01-05
 23:14:11

Dessa vagnar alltså..

Jag som trodde att jag hade blivit lite klokare av att ha läst lite på nätet angående om olika syskonvagnar som var bra. Är fortfarande lika förvirrad, denna barnvagnsdjungel. Förut ville jag absolut inte ha en bred vagn då jag tyckte att dom var alldeles för breda och klumpiga. Skulle ha en avlång vagn, då dom kunde sitta en framför och en bakom. Nu börjar jag faktiskt att tveka ganska rejält. Hur kul kan det vara att vara den som får sitta där bakom och absolut inte se någonting alls? Dessutom kanske roligare att sitta bredvid varandra och se varandra. Så troligtvis så blir det nog en bred vagn ändå. Nu till nästa problem. Vilken vagn? Jag har fastnat för Easy walker och Urban Jungle syskonvagnarna. Får inte direkt hjälp av E heller då han bara säger att han kommer att helst undvika att köra vagnen så mycket som möjligt ändå, så han är inte så bryd om vilken vagn det blir, bara det går att köra med den. Det jag har börjat att fundera på nu är om det är nödvändigt att köpa en vagn nu eller kan man vänta tills barnet har kommit? Blir det osmidigt då, kanske man inte tar sig någonstans eller? Tänkte om man kanske klarar sig ett tag att bara ha en enkelvagn och liksom ta våran resevagn och använda den då man ska ut med båda. Men samtidigt så finns ju inte E alltid där kanske när man ska ut med båda två samtidigt och då kan ju inte jag köra två vagnar precis heller. Mycket att fundera över. Ska försöka få med E nån dag här framöver och åka och kolla på lite syskonvagnar, få känna och kläma lite så man får nån humm om hur dom är iallafall. Inte är dom billiga heller, pengarna bara flyger iväg här när vi håller på och renoverar om här hemma också. Så nu gäller det att prioritera rätt!


Vänstra: Easy walker med en liggdel till bebisen. Högra: Urban jungle, finns även liggdel till den. Dom är ganska lika utseendemässigt. Skiljer väl något i vikt och längd.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: