2011-01-31
 16:43:55

Sjuklingar

Natten har inte varit speciellt bra för någon av oss. Efter att ha kommit hem från ikea igår eftermiddag så var Lova inte speciellt pigg. Hon satt mest i soffan med Bea "hennes nalle" och med nappen i munnen och kollade på disney på tv. Matvägrade gjorde hon också, det dög inte med korvstroganoff, endast med välling. Gick och la mig med henne i våran säng och hon somnade utan några krångel som det annars brukar bli. Inatt låg hon mest och sov väldigt oroligt. När jag tog över henne till våran säng var hon kokhet. Tog tempen på henne och den visade nästan 40 grader. Vi skulle till barnmorskan idag och kolla på hur lillen i magen mådde, men det blev inställd då Lovas feber inte ville gå ner speciellt mycket och jag mådde inte speciellt bra heller, dock inge feber. E mådde inte heller bra då han gick till jobbet så jag undrar vad det är vi har drag på oss här hemma egentligen. Har iallafall pratat med min barnmorska och fått en ny tid på torsdag. Imorgon var det tänkt att vi skulle till bvc på 1,5 års kontroll på Lova men om det fortsätter såhär så kommer vi nog inte iväg någonstans, skulle ju även och träffa Lovas kusiner nere på stan för lite fika/lunch efteråt, vi får se ikväll hur hon mår. Kan ju inte vara såhär precis innan man ska börja på dagis/förskola heller, så typiskt va..


Lova tar både tempen på sig själv och kollade även om Bea hade någon feber :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: