2011-01-13
 15:40:31

Rearearea!

Det kliar verkligen i fingrarna nu när det reas ut en massa barnkläder överallt! Har ju lyckats hålla mig borta än så länge iallafall. Sitter precis och kollade på nätet på polarn o. pyrets hemsida. Så underbara fina kläder där. Nästan så att man vill köpa allting. Det gör ju inte saken bättre att dom har en massa rea också, ursch! Visst, det är inte  kris med kläder här hemma :)

Hittade även lite kläder till mig som man kanske ska gå ner och kika på, men det känns ändå lite onödigt, då det inte är så länge kvar av graviditeten, så känns det lite onödigt att köpa gravidkläder som jag troligtvis inte kommer att ha på mig senare. Äger ju som sagt inga gravidkläder alls förutom ett par jeans som jag har haft sen jag var gravid med Lova.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: