2011-01-21
 19:28:13

Fröken bestämd!



Dagens Lova. Det har varit en väldigt busig och envis liten tjej här. Sprungit runt och runt. Så hon slocknade väldigt tidigt idag, somnade alldeles själv efter hon hade druckit upp kvällsvällingen. Så ikväll blir det en lugn kväll med lite chips och film. Härligt! Vi får väl se vilken tid hon väcker mig imorgon då :) Annars har vi inte gjort så mycket, var ut en sväng i skitvädret, snöstorm. Ut till Storheden och handlade lite. Lova tyckte dock inte att det var speciellt kul att sitta i vagnen. Hon har verkligen kommit in i trotsåldern nu, inte alls kul för mamma, får hon inte som hon vill blir hon helt hysterisk, bestämda damen! Men någon måtta får det ändå vara, man kan inte alltid få som man vill här i världen, eller? Idag fick jag även min efterlängtade hemmagjorda paltar med köttfärs i och med smör och lingonsylt på sidan om. Åt så jag nästan sprängdes! Mums! Fortfarande mätt men ska ändå försöka trycka i mig lite chips då jag vart så himla sugen på det nu :)                              



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: