2011-01-22
 16:07:07

Shopping of the day

Imorse hade jag en pigg liten tjej. Hela huset sov och det var mörkt ute fortfarande då hon gick upp. Prick klockan 6 stod hon i köket i mörkret. Snälla mormor och morfar tog henne till deras säng så jag fick sova lite längre, iallafall till halv åtta. Vid 10-tiden somnade Lova igen och jag passade på att åka iväg till stan med mamma för att få shoppa lite ifred, i lugn och ro. På de två timmarna vi var där hittade jag iallafall lite grejer den här gången. Lite sköna mjukiskläder till  mig själv. Passade även att köpa lite duschgel från Body Shop, då dom hade extrapris på det. Skulle vilja ha allt därifrån egentligen, helt underbara grejer har dom.  Denna gång vart det iallafall Mangogel och Coconut duschkräm. Lite lyx ska man väl få unna sig :)

När vi kom hem, när Lova såg mig, vart hon väldigt mammig, men annars hade det gått jättebra att vara med morfar. Vi åt lite lunch och gick sedan ut för att åka lite pulka. Ikväll blir det lyxmiddag, älgkött med klyftpotatis och rotfrukter, mums. Sen får vi väl se vad kvällen har att bjuda!


Body Shops underbara duschgel. Luktar så  gott när man står i duschen och man vill nästan äta upp det också, mums.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: