2011-01-13
 14:19:40

V.30 (29+1)

Gu vad tiden bara flyger iväg här. Är redan i vecka 30, inte alls länge kvar nu ju. Känns fortfarande lite overkligt på något sätt. Här hemma är det fortfarande kaos, förstår inte det heller. Hur mycket man än städar så kommer det lika mycket tillbaka eller mer. Okej, att man har en tjej här som är väldigt duktig på att stöka ner. Som sagt, när vi får lite ordning i Lovas rum så blir det nog bra. Nya taperterna är beställda. Först sa han på colorama att det endast skulle dröja till nästa dag eller dagen därpå innan tapeten skulle komma. Så jag var ju skitglad! Sen när vi hade gått ut kommer han springandes efter oss och säger att dom bara hade två rullar kvar av just den, då vi behövde tre rullar. Så typiskt! Så nu får vi vänta 1-2 veckor innan den kommer. Så jag hoppas att dom ska hinna sätta upp den innan vi har kommit hem från Luleå och kanske hinna med att även lägga golvet där inne. Så det blir klart där.

Alla Lovas kartonger och leksaker ligger i vardagsrummet. Och nej jag har inte fått upp några gardiner ännu, det går segt här! ;)

Imorse var vi även förbi mitt jobb en sväng och hälsade på och pratade lite. Skulle även handla lite till middagen. Försöker verkligen variera nu. Idag tänkte jag försöka mig på o göra grillad kycklingfilé med couccoussallad. Vi brukar ju oftast eller jag rättare sagt brukar sitta här hemma och klaga på att vi alltid äter samma rätter varje vecka, att vi alltid handlar samma saker varje gång vi är och storhandlar och säger ändå sen att vi inte har någonting vettigt att äta hemma, fast vi nyligen har varit och handlat. Så försöker ta tag i det nu! Det går åt rätt håll iallafall :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: