2011-01-17
 13:01:27

Vita Luleå

Japp, nu är vi uppe i Luleå, jag och Lova. Här har det kommit en hel del snö sedan vi kom upp (bara över natten). Vi ska försöka ta oss ut och åka lite pulka sen när sötis har vaknat. Flygresan gick hur bra som helst, iallafall de första 45 minutrarna. Kvarten innan vi skulle landa så hade jag inte en lika glad tjej längre. Skrek och grät enda tills vi kom ner tills planet hade landat på marken. Måste ha varit trycket i öronen. Dessutom är vi ju fortfarande förkylda, så jag tyckte väldigt synd om henne. Däremot kollade folk som satt runt omkring oss med den där blicken som betyder "kan du inte få tyst på ungen". Sånna blir man väldigt irriterad på också, det är ju liksom ingenting jag gör med flit som vill att min unge ska hålla på och skrika. Vissa förstår helt enkelt inte! Väl när hon fick träffa mormor, morfar och morbror på flygplatsen så var hon lika glad igen. Hela kvällen härjade hon runt och kolla på alla saker, man undrar hur mycket dom egentligen känner igen sig. Somnade gott gjorde hon strax innan åtta. Sova enda till halv 6 då hon ville ha välling. Händer inte allt för ofta att hon kan vänta med vällingen så länge. Så det var väldigt skönt. Min hals har inte blivit bättre, har fortfarande väldigt svårt att svälja. Ska ta mig någonting varm och dricka nu innan vi ska bege oss ut i -7 grader väder :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: