2011-03-10
 09:16:55

Finns det nå godare..

Igår kom söta Sanna och Vidar hem till oss med sushi till middag (och barnen fick grillat kyckling och ris med café sås). Ojj vad mumsigt det var! Kunde dessutom äta den med laxen på utan att oroa mig. Då dom hade haft laxen fryst i minst tre dagar innan, just för att mammor skall kunna äta det. Detta måste göras om (då testar vi i Sthlm), nu när jag har en vän som vill äta sushi med mig dessutom! Barnen sprang runt och lekte och skrattade. Ena stunden skrattar dom och andra bråkar dom och gråter, sen tröstar dom varandra, kramar och pussas, gullungar alltså!

Var och släppte av Lova på förskolan för drygt en timme sen. Inge gråt idag då jag sa hejdå. Fast hon inte har varit där sen förra torsdag. Jag hade tänkt passa på och fixa lite grejer idag. Hämta ut ett paket som har kommit från lekmer. Beställde den där spisen från Brio till Lova för en vecka sedan (då dom hade extrapris på den), men inte hunnit hämta ut den ännu. Leveransen gick väldigt snabbt, bara 2-3 dagar så fick jag ett sms om att den hade kommit. Så vi får väl hoppas att den ser lika fin i verkligheten också då.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: