2011-03-15
 10:23:05

Oral- B Triumph 5000

Efter att ha lämnat av Lova på förskolan tog jag mig en promenad till affären och handlade lite mat och hämtade ut ett paket som hade kommit från tandapoteket. Har ju beställt en ny eltandborste till oss. Det vart en Oral- B triumph 5000, den som har fått bäst i test av Råd och Rön och som dessutom rekommenderas av dom flesta tandläkare. Jag har testat den tidigare och jag kan då säga att man känner skillnad på en gång. Tänderna blir lika fina och fräscha som om man hade varit hos tandläkarn. Dessutom tror jag nu att man kanske kommer att tycka att det är lite roligare att borsta tänderna också och kanske tar sig lite extra tid till det, än att slarva som man kanske gör ibland, tyvärr. Tog bilder på tandborsten men tyvärr dog kameran mitt i allt, så ni får nöja er med den här..




Igor
PUBLICERAT: 2011-09-23, 17:22:51 | URL: http://www.oralstore.se/

Hej Hej,



Kom in på ditt blogg inlägg av en slump. Tänkte bara höra varifrån du köper din borsthuvud? Jag driver själv en e-butik som säljer mun- och tanvårdsprodukter (http://www.oralstore.se/).



Nästa gång du behöver köpa borsthuvud så kan du kontakta mig så ordnar jag en bra kampanj åt dig! (:



Ha en trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: