2011-03-14
 13:42:32

Tiden springer iväg..

Tiden verkligen bara rusar iväg idag. Lova fick sova i sitt nya rum igår kväll. Det gick superbra. Vaknade upp vid 5 imorse då hon började smågnälla och ville ha välling. Sen somnade hon om till halv sju, sedan gick vi upp. Dock har hon fortfarande ingen säng, så hon ligger på bädmadrassen.

Efter att ha släppt av Lova på förskolan tog jag och ringde till vårdcentralen, eftersom jag fortfarande hade ont i käken och bihållorna. Fick en snabb tid till kl 11. Så jag tog mig en promenad ner dit. Fick göra samma rutiner som sist, litet stick på fingret m.m, fast den här gången fick jag en annan husläkare. Denna gång ville han inte ge mig pencillin, fast jag hade symptomer på att det var någon sorts inflammation. Fick ut avsvällande tabletter, så det skulle lätta på trycket i näsan. Så det är väl bara att vänta och se om det hjälper. Börjar bli riktigt less på det här!

Ska snart ta på mig och gå ner och hämta min prinsessa från dagiset (som sagt tiden bara springer iväg). Hon är poppis bland killarna där (på ca 3 år). Hon blev väl omhändertagen när jag lämnade av henne idag. Killarna har tagit hand om henne redan efter första dagen hon började där. Ska krama henne och leka med henne. Så sött! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: