2011-03-02
 09:34:02

MVC (v.37)

Vilket härligt väder det är ute idag. Jag och Lova tog oss till förskolan idag iallafall, fast hon lät lite kraslig imorse. Som sagt så har hon ju varit så hemskt gnällig dom senaste dagarna och ingenting har dugit för henne. Så vi får väl se hur det är idag, om förskolan ringer mig eller inte, eller så kanske hon behövde få komma iväg till förskolan. Hon blir så lätt rastlös här hemma annars. Jag behöver iallafall få vila lite, så det är skönt att ha några timmar för sig själv om dagarna. För sen lär det ju inte bli mycket till vila. Då kommer det nog vara full ös dygnet runt när bebisen har kommit.

Vi ska iväg till MVC och träffa min barnmorska idag för kontroll. Går ju in i v.37 nu. Så vi får väl se vad hon säger den här gången då. Om magen växer som den ska. Det känns iallafall som att det inte finns så mycket plats kvar där inne. Bebisen ligger och trycker på alla mina ben och delar, som inte alls är speciellt skönt. Har dessutom mycket sammandragningar, flera gånger om dagen. Har fortfarande inte packat BB- väskan (Lovas väska måste ju också göras iordning, då vi troligtvis kommer att släppa av henne hos Es bror, när det är dags). Är hemskt duktig på att skjuta upp det. Säger till mig själv att jag hinner, om det skulle bli akut. Men tror när man väl står där så kommer man säkert att glömma någonting viktigt. Så det är väl bäst att ta det säkra före det osäkra.


Gårdagens mellis (olika meloner) framför tv:n. Skön stil! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: