2011-03-13
 19:35:34

Vanlig söndag

Höll på att somna innan melodifestivalen var slut, men piggnade till efter ett tag. Dock gick jag och la mig direkt efter vinnarlåten spelades. Sjukt trött! Imorse fick jag dessutom sovmorgon av älskling, då han gick upp med Lova istället. Fast jag fick sova i lite längre känner jag mig helt slutkörd hela jag. Spränger snart tror jag också! Min förkylning vägrar att släppa och lite halsont har jag fortfarande. Känns som att förkylningar har börjat att sätta sig på sin gamla plats igen, nämligen bihåleinflammation, jättekul! Vill ju absolut inte ha tillbaka det nu, speciellt nu! Så troligtvis blir det att ringa vårdcentralen imorgon om det inte har blivit bättre.

Magen mår fint. Det händer inte så mycket dock. Lillen/ lillan rör sig där inne, fast det är jättetrångt. Däremot känner jag av en sån hemsk tryck neråt, så att jag knappt kan gå/sitta normalt. Så det är inte speciellt skönt! Ska till barnmorskan på onsdag. Vi får väl se om jag hinner dit en gång till eller om det börjar hända någonting snart... (psst!..har fortfarande inte packat ihop det sista till BB- väskan eller Lovas väska alls, tror mig hinna det i farten när det är dags hehe.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: