2011-05-10
 21:43:14

Man lär sig alltid något nytt

Är väldigt trött ikväll då vi i princip har varit igång hela dagen idag. M låg och pratade redan vid fem tiden imorse. Skjutsade L&E till dagis och vi for vidare och storhandlade på Ica Maxi. Jag som trodde att jag skulle få handla i lugn och ro då vi inte hade med Lova den här gången. Nej, så vart det ju inte, då en annan tjej hade bestämt sig för att ta syrrans plats istället. Så det var bara att stresshandla då och inte fick jag med allt som skulle handlas heller. Nu har jag lärt mig en läxa också, att aldrig åka och handla med hungriga barn!

Bvc besöket gick bra. Molly växer på bra, så där finns det inte så mycket att berätta om. Nästa besök blir att få träffa en läkare, två månaderkontrollen. Efter besöket där åkte vi förbi och hälsade på L  & Ms kusiner, och kikade på deras nya lägenhet. Sedan tog vi oss ut på en härlig solig promenad. Så otroligt skönt väder ute. Nu känns det verkligen som att det är sommar!

Längtar tills imorgon, då mina underbara föräldrar kommer och hälsar på oss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: