2011-05-11
 15:39:14

Sol = Solhatt

Dagens tjej som var väldigt glad då hon fick honungsmelon till mellis. Jag bad henne att le till kameran och fick det där smilet av henne hhihi, gullunge!

 

Jag & M var ner till stan en sväng imorse för att försöka hitta en solhatt till L, då hon är hattlös och förskolan "kräver" det. Fick med mig en hem men trodde att den nog skulle bli lite för liten för henne då det inte hade någon större storlek inne. Hon på affären trodde att den skulle passa, annars var det bara att komma och byta/lämna tillbaka den. Tog med den till förskolan när vi hämtade upp L och testade den. Jag vet inte, tycker att den sitter lite konstigt. Får se om vi ska behålla den. L har ju en solhatt men hon vägrar att ha den på sig då det inte är någon snören så man kan knyta. Helst vill hon ju gå med sin tjocka mössa, tokunge! Hittade en annan mössa och den fanns inte i hennes storlek heller. På H&M var det ju dessutom rensat bland solhattarna. Så jag funderar på om man ska ta och beställa från nätet. Då dom ändå hade i hennes storlek där eller om man ska vänta tills på fredag då troligtvis den skulle komma in i rätt storlek i affären.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: