2011-05-29
 21:27:21

Morsdag!


Det här med nappar har varit väldigt svårt med M. Vi har väl försökt att undvika det så länge som möjligt, men har nu givit upp. Hon vill gärna ligga och snutta på bröstet väldigt länge innan hon somnar för natten. Så det är lite jobbigt för mig då det börjar göra ont efter ett tag. Så nu försöker vi att ge henne nappen istället. Går dock inte så bra, hon kan ha den ett tag i munnen, men lika fort kommer den ut igen, plupp!

Idag har vi firat morsdag. Imorse fick jag presenter i sängen av mina små sötnosar. Örngott "Mamma är bäst", en guldpenna "speciell mamma" och en mjölkskummare så jag kan göra mina latten :). På dan var vi ut till Åker och firade Es bror som fyllde år. Gud, vad barnen hade det roligt. L somnade som en stock när vi kom hem iallafall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: