2011-11-29
 21:20:06

Vi komma vi komma...


Vi komma vi komma från pepparkakeland...

Ja vi har fått mycket gjort idag. Började dagen med att gå nästan tre timmars promenad med M och mina reebok easytone skor. Har varit väldigt dålig på att använda de sen jag köpte dom. Men ska ju försöka komma iform nu till 2012 ("säger man varje år?"). Kan ju säga att jag har kommit en bit på vägen nu iallafall. Kör ju fortfarande lchf och det går superbra. Sötsuget är som bortblåst, men visst hade det varit gott med en bit choklad :) Men nej, ska klara mig ifrån allt som har med socker att göra tills vi kommer upp till Luleå, ca tre veckor kvar!

Har även hunnit ringa tre viktiga samtal idag. Även försökt ta kort på barnen inför julkorten som ska skickas ut till alla. Gick väl sisådär. Dubbelt så svårt då man har två som ska fastna på kort samtidigt. Det är antingen den ena eller den andra som försöker fly ur bild. Kan ju säga att jag nästan blev galen till slut. En bra bild lyckades vi med tillslut iallafall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: