2011-09-19
 09:13:51

Ny vecka, nya utmaningar!

Jahapp, då är det ny vecka igen. Helgerna bara flyger iväg. E har lämnat av L på dagis och kommer inte att komma hem förräns på onsdag kväll. Så jag ska vara ensam tvåbarnsmamma dom här dagarna framöver. Var länge sen jag var hemma själv med båda barnen så länge. Har ju alltid åkt upp till Luleå och fått hjälpt med barnen av mina underbara föräldrar. Så det ska väl bli lite kul med lite utmaningar nu. Får se hur trött/utmattad man kommer att vara på kvällarna. Idag verkar det bli regn hela dagen. Så jag ska passa på och fixa här hemma. Passa på då det inte är allt för mycket spring här hemma. Hämta L från dagis. Underlätta middagen, göra iordning den så det bara är att slänga ihop allt när det är dags att äta. Det är bra med lite planering, det gör saker och ting lite lättare i vardagen.


Katarina med barnen
PUBLICERAT: 2011-09-19, 13:04:39

Jag och barnen kanske ska komma förbi nåt så kan vi käka middag ihop kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: